بزرگترین وبسایت تفریحی و دانلود

اگر اهل جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی باشید، بدون شک با تصاویر خانوادگی برخی افراد و کاربران اینترنتی مواجه شده‌اید که به راحتی در دسترس عموم کاربران قرارگرفته است. درماه‌های گذشته تعداد زیادی از کاربران شبکه اینترنتی فیس‌بوک تصاویر مجالس خصوصی، محافل خانوادگی و جشن‌های عروسی خود را با ژست‌های مختلف در این سایت به اشتراک گذاشته‌اند، این درحالی است که این تصاویر به راحتی قابل دریافت و انتشار از طریق اینترنت است!

به گزارش «جوان»، این روزها کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک در لینک‌های مرتبط درصفحه شخصی خود با تصاویر عجیبی مواجه می‌شوند. تصاویرشخصی و خانوادگی افراد که به یک‌باره از درون آلبوم‏های سنتی و پوشه‌های رایانه‌های خانگی وارد عرصه بی‏حد و مرز شبکه‌های اجتماعی شده است، اما این بار، این خود افراد هستند که تصاویر خصوصی خود را منتشر می‌کنند!

علاوه براین تصاویر، فیلم‌هایی هم درصفحات شخصی برخی از کاربران قرار گرفته که نه تنها با کارکرد اصلی یک شبکه اجتماعی سنخیتی ندارد، بلکه به نظرمی رسد برخی کاربران صفحه فیس‌بوک را با رایانه شخصی اشتباه گرفته و تمامی تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را دراختیار میلیون‌ها کاربر اینترنتی قرارداده‌اند.

جالب اینجاست که برخی از کاربران هم برای جلب توجه و وارد شدن کاربران دیگر به صفحه شخصی خود از کیفیت و کمیت عکس‌ اصلی و پروفایل صفحه فیس‌بوک استفاده می‌کنند و از این طریق تصاویر خصوصی خود را درفضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

 

ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.